Távoli asztal: A mentett hitelesítő adatok nem működnek

Ha a számítógép egy tartományhoz tartozik, alapértelmezés szerint nem mentheti a hitelesítő adatait, amikor távoli számítógéphez csatlakozik. Ezen az alábbiak szerint változtathat.

A műveletek végrehajtásához rendszergazdaként kell bejelentkeznie.

  1. Kattintson a Start gombra, írja be a gpedit.msc parancsot a keresőmezőbe, majd nyomja le az Enter billentyűt.‌ Amennyiben a rendszer rendszergazdai jelszót vagy megerősítést kér, írja be a jelszót, vagy hagyja jóvá a műveletet.
  2. Számítógép konfigurációja területen kattintson duplán a Felügyeleti sablonok elemre, kattintson duplán a Rendszer elemre, majd kattintson duplán a Hitelesítő adatok delegálása elemre.
  3. A jobb oldali táblán kattintson duplán a Csak NTLM kiszolgálói hitelesítés esetén a mentett hitelesítő adatok delegálásának engedélyezése lehetőségre.
  4. A megjelenő párbeszédpanelen jelölje be az Engedélyezett választógombot, majd kattintson a Megjelenítés gombra.
  5. Tartalom megjelenítése párbeszédpanelen írja be a távoli számítógép (kiszolgáló) nevét ebben a formátumban: TERMSRV/szamitogepnev, majd kattintson az OK gombra.

    Megjegyzés

    A „TERMSRV” a jelzett módon nagybetűs legyen. A szamitogepnev változó vagy az adott távoli számítógép neve (például TERMSRV/tavolipc) vagy csillag használata esetén (*) egy számítógépcsoportot jelöl (például TERMSRV/* vagy TERMSRV/*.corp.com), és csak akkor kapcsolódhat a távoli számítógéphez, ha pontosan megegyezik a Távoli asztali kapcsolat párbeszédpanel Számítógép mezőjében megadott névvel.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

négy × három =

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .