Az SMTP-kiszolgáló ismeretlen hibát jelzett

Adott egy W7-es laptop, melyen LiveMail van használatban. A levelezési kiszolgálók a t-online szerverei, minden szépen működött. Pár napja elkezdte, hogy nem tud levelet küldeni, az alábbi hibaüzenettel tért vissza:

Az SMTP-kiszolgáló ismeretlen hibát jelzett.

Tárgy ‘Teszt’
Kiszolgálóhiba: 521
Kiszolgáló válasza: 521 5.7.0 Felhasznaloi fiokjan visszaelest tapasztaltunk, kerem valtoztassa meg jelszavat! Fraud detected, please change your password! (<1BDEAC6298614F18A73194447063A7FA@LapT>)
Kiszolgáló: ‘mail.t-online.hu’
Windows Live Mail Hibaazonosító: 0x800CCC61
Protokoll: SMTP
Port: 465
Biztonságos (SSL): Igen

Néztem egy nagyot és megváltoztattam a jelszót. Persze ez nem használt, az üzenet megmaradt. Próbáltam SSL-el és nélküle, de semmi, az üzenet továbbra is ott volt. Felhívtam T-t akik meglepetten hallgatták az üzenetet, gőzük sem volt, hogy mi ez.
Arra gondoltam, hogy vírusos a masina és az kavar be, AVG volt telepítve de nem talált semmit. Az AVG beállításiban csak a bejövő levelek ellenőrzése volt bekapcsolva, fogtam és kinyomtam. Láss csodát, elindult a küldés. Picit értetlen voltam, mi köze a bejövő levelek ellenőrzésének az SMTP-hez? Megtúrtam kicsit jobban az AVG-t és azt láttam, hogy ez a jószág létrehoz valami virtuális POP és SMTP kiszolgálókat és ezeken keresztül ellenőrzi az üzeneteket. Fogtam és kikapcsoltam mindkét protokoll esetén ezt a szolgáltatást, majd visszatettem a bejövő levelek ellenőrzése pipát. A dolog működött, szépen küldött és fogadott a program (valószínű azért indult el a bejövő levelek ellenőrzésének kikapcsolása után is mert azzal inaktiváltam a teljes mail védelmet).

GKicsy

13 comments for “Az SMTP-kiszolgáló ismeretlen hibát jelzett

  1. Endre
    2014. február 10. hétfő at 11:12

    Hello!
    Nekem is ez a problémám! Céges e-mailem van és nem tudok küldeni. Megpróbáltam a vírusirtót kikapcsolni de nem tudtam, semmilyen beállítási lehetőség nem volt csak, hogy mikor frissítsen automatikusan. McAfee volt fent amíg le nem töröltem 😀 De a probléma nem oldódott meg. Tudnál esetleg még valami tippet adni, hogy tudnám megcsinálni?
    Előre is köszönöm segítséged!
    Endre

  2. 2014. február 10. hétfő at 19:54

    Ha a levelek lejönnek, de el nem mennek, akkor simán el tudom képzelni, hogy az internetszolgáltatód SMTP port szűrést alkalmaz, azaz csak a saját levelezőszerverüket engedik használni a hálózatukban.
    Ez viszont csak egy spam ellenes “szolgáltatás”, s nem kötelező érvényű szabály, azaz ha felhívod az ügyfélszolgálatot, akkor el tudod magyarázni, hogy te a céges szervert AKAROD használni és ezért vegyék le a portszűrést a vonaladról.

  3. Takács László
    2014. március 18. kedd at 09:03

    Üdv!

    Próbáld az SMTP beállításoknál a felhasználói nevet teljesen kiírni, azaz @t-online véggel. Nekem ez működött!!

  4. Nikol
    2014. április 13. vasárnap at 16:34

    Sziasztok!
    Incredimailt használok, és szintén ez a problémám. Hol javítsam ki pontosan az SMTP szervernél a t-onlines dolgot?
    Van egy olyanom, hogy KIMENŐ SZERVER, de ide @-ot nem enged írni

  5. 2014. április 13. vasárnap at 19:00

    A kimenő szerver az smtp.t-online.hu vagy mail.t-online.hu
    Nem tudom melyik, mivel nem használok T-Online szolgáltatást, de tuti ezek közül valamelyik.
    A @-os dolog a kimenő szerver használatához szükséges felhasználónévnél kell.
    (Ha ugyan kell…)

  6. Nikol
    2014. április 15. kedd at 18:03

    Sajnos nem jó:=(

  7. 2014. április 15. kedd at 18:11

    Sohasem volt jó, vagy egyszer csak elromlott?
    Érdemes lenne megkérdezni a szolgáltatódat.

  8. pentem
    2014. május 29. csütörtök at 22:20

    Sziasztok én is hasonlóan jártam: a következő a hibaüzenetem:

    Az SMTP-kiszolgáló ismeretlen hibát jelzett.

    Tárgy ‘***********’
    Kiszolgálóhiba: 521
    Kiszolgáló válasza: 521 5.7.0 Sender reputation prohibits suspected spam delivery for
    Kiszolgáló: ‘mail.t-online.hu’
    Windows Live Mail Hibaazonosító: 0x800CCC61
    Protokoll: SMTP
    Port: 25
    Biztonságos (SSL): Nem

    A WLM több fiókot is kezel, s csak egy nem működik. (Mindegyik t-online-os). A leveleket fogadja, de küldeni nem tudok.
    Ha jól értem spamnak érzékeli a küldendő levelet.
    A sima melléklet és formázás nélküli levélre is ilyet ad. W7, Panda cloud antivírus van a gépemen.
    KB 1 hete nem működik jól. Két helyszínen is próbáltam, nem ment.
    A gmail fiókom is kezeli ezt a mail címet, ott működik.
    Ha a vírusirtó hibája, mért csak ezzel van gond, a másik fiókokkal miért nem.
    Ugyanazok a beállításai.
    Próbáltam letöröltem a fiókot, majd vissza. Semmi… Levél sem.
    (Ebbe nem gondoltam bele, hogy a WLM fiókokat külön kezeli, és letörölte az összes ehhez tartozó levelemet. – mindegy a másikon megvan)
    Van ötletetek?

  9. 2014. május 30. péntek at 06:50

    Ha kikapcsolod a Pandát, akkor is produkálja a hibát?
    Egyébként én azért felhívnám a szolgáltatót, hátha ők tettek parkolópályára…

  10. pentem
    2014. június 2. hétfő at 09:22

    Szia!
    A PANDA-t kikapcsoltam. Nem működik…
    A szolgáltató szerint nincs hiba.
    Két fiók lett költöztetve nemrég – másik előfizetési névre. A másik jól megy.
    Kérdeztem, hogy lehet-e köze a hibának a költözéshez. Állítólag nem.
    Sikerdíjért szívesen segítenek…
    Nem vagyok teljesen béna ezekhez a dolgokhoz. Mindenkinek én állítom be a dolgait, teszem helyre a hibákat, de ezzel nem boldogulok.

  11. pentem
    2014. június 3. kedd at 10:50

    Szia!
    Valószínűleg megvan a hiba.
    Mégiscsak a szolgáltató…
    És még valaki. Valószínűleg valaki feltörte a fiókom, s a nevemben küldött spamokat, így tiltólistára kerültem. Sejtem, hogy egy álláshirdetéses levél volt – kaptam napi szinten vagy 4-5 ilyet.
    Én nem a küldő címét tiltottam le aztán, mert az olyan szerencsétlenül járt valószínűleg, mint én, hanem a levélben szereplő jellemző szót, ami történetesen más, mint amiről küldték, de mindben egyforma végződés volt.
    Ha jól emlékszem lehet hogy még én is kaptam ilyen levelet a saját címemről.
    Thunderbird-del próbáltam, a levél elment, de spam mappába került, s figyelmeztetett, is, hogy ne nyissam meg, mert veszélyes lehet – sokan jelentették.
    Most írnom kell a szolgáltatónak, hogy az összes jelszót megváltoztattam, vírust irtottam, s oldják fel ezt a tiltást.
    Üdv:.pentem

  12. 2014. június 3. kedd at 18:51

    Szuper!
    Örülök, hogy lassan egyenesbe jön a dolog!

  13. 2015. október 26. hétfő at 11:42

    Sziasztok,

    Takács László életet mentettél. Minden rendben működött eddig egy céges programmal, majd egyik napról a másikra a levelezés behalt. Sohasem kellett használni a t-online végződést így ha nem ajánlod lehet az életben nem oldódik meg a probléma. Köszi szépen 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

egy + három =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..