Felhasználói profil szolgáltatás nem tudott bejelentkezni

profileHa Win7 vagy Vista rendszert futtató számítógépünkön a bejelentkezés során belefutunk a címben látható hibaüzenetbe, akkor megpróbálhatjuk megjavítani a felhasználói fiókot.
Én a következőket tettem (a Microsoft terméktámogatási oldal segítségével):

1. Jelentkezz be a Rendszergazdai fiókkal, majd indítsd el a regedit-et!

2. A megjelenő Beállításszerkesztőben keressed meg és kattints a következő kulcsra:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList

3. A navigációs panelen keressed meg az S-1-5 (biztonsági azonosító) karaktersorral kezdődő, majd egy hosszú számmal folytatódó mappákat!

4. Kattints rá mindegyik S-1-5 mappára, és közben a a részletek panelen nézzed a ProfileImagePath bejegyzés értékét, hogy meggyőződhess róla, hogy ez a hibás felhasználói fiók profilja!

5. Ha a meg van a keresett profil mappája, és ez .bak kiterjesztéssel végződik, akkor át kell nevezni és a végéről el kell távolítani a .bak kiterjesztést.
(Amennyiben az átnevezés sikertelen, mivel van egy ugyanilyen nevű mappa, akkor előbb annak adj valami más (például .ba) kiterjesztést!)

refcount

 

6. A profil mappájában keressed ki a RefCount és a State elemet, s adj nekik 0 értéket!

 

state

Ez után be lehet zárni a Beállításszerkesztőt, s utána mehet a gép újraindítása, majd a bejelentkezés után az örömködés, hogy ismét sikerült diadalmaskodni a magát megmakacsoló Windows felett! 🙂

4 comments for “Felhasználói profil szolgáltatás nem tudott bejelentkezni

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizennyolc − hét =

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .